6 клас
6 клас
Предмет |
Завдання на період карантину |
Трудове навчання |
Розробити технологічну карту до виробу «Декоративні квіти». Розробити проект до свого виробу. |
Математика |
Повторити § 42,№1133, №1134(1,2), №1136(1-4). https://www.youtube.com/watch?v=osL5-6CKYvU §44, 1199, №1200(1-3), №1202(1,2). https://www.youtube.com/watch?v=gU6ygE2P6T8 §45, №1223, №1228, №1231(1-4), №1233(1,2). https://www.youtube.com/watch?v=tzJsOy0dt5Q §46, №1249, №1252, №1258, №1263. https://www.youtube.com/watch?v=A_hjH0HBvMA §48, №1337(1, 2), №1342(1, 2), №1346, №1328, №1333, №1335(1, 2). §49, №1363, №1365, №1367, №1372. 13.04-17.04 Повт. §47-49, стор. 249, №1-№9 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Біблійна тема в мистецтві Матеріал з теми https://subject.com.ua/textbook/art/6klas_1/26.html Тема: Міфологічна тема https://www.youtube.com/watch?v=1lD9bLyl5nI Тема: Міфологічний жанр. Історія та шедеври міфологічного жанру. |
Основи здоров’я |
Розробити проект на тему: « Правила користування електричними приладами» |
Українська мова |
§55 впр.461, 463, 464 (І). Д/з §55 впр. 465 §56. Впр. 467, 468. Д/з §56. Впр. 469 (І і ІІ) §56. Впр.471, 474. Д/з §56. Впр 472 §57. Впр. 477, 478, 479. Дз. §57. Впр. 480 (І і ІІ). С. 207-208 письмово дати відповіді. Розвиток мовлення. Складання діалогів із порядковими числівниками на позначення дат і часу. §58. Впр. 487, 488 (І –ІІ). Дз.§58, впр.489 §58, впр. 482, 483, 484. Дз. §58, впр. 486 (І-ІІ)
§59, впр.490, 491, 492. Дз.§59, впр. 493 §59, впр. 494, 495, 496. Дз. §59, впр. 497
с. 221-225, впр 513,514, 515. Дз с. 221-225. Впр. 516 с. 221-225 впр. 518, 519, 517. Дз. С.221-225, впр. 520 Pавдання з української мови та літератури з 04.05 – 08.05 |
Зарубіжна література |
Прочитати Р. Шеклі "Запах думок". Познайомитись із творчістю письменника, знати зміст твору. Скласти пам’ятку або написати лист-пораду тому, хто опиниться в нестандартній ситуації. Продовжте речення: - Для себе я взяв(ла) із цього фантастичного оповідання…(письмово) за твором Р. Шеклі «Запах думок» Ознайомитись із творчістю письменниці А. Ліндгрен. Знайти із додаткових джерел матеріал і зати про популярність її творів у різних країнах. Прочитати твір «Міо, мій Міо» Підготувтись до уроку ПЧ. Троєпольський . «Білий Бім чорне вухо». Добре знати зміст твору. Підготувтись до контрольної роботи, повторити тему «Сучасна літертура. Зростання і взаємини зі світом» Тема. Контрольна робота. «Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом» |
Англійська мова |
17.03-20.03 Подорож. У дорозі. Подорож потягом. Опрацювати вправи підручника: впр.6 с.150; впр.1 с.153, впр.2-4 с.154-155. Повторити граматичний матеріал підручника: §5 с.208. Виконати граматичні вправи: впр.1-7 с.151-153. Вивчити лексику с. 154 (робота зі словником). |
Українська література |
Дочитати « Тореодори з Васюківки» відповідати на питання. опрацювати с. 178 – 187. Чит. Відповідати на питання. Опрацювати с.194-196. Вивчити теорію на с. 195. Чит. С.196-200. Відповід. На пит. С.200. Продовжити роботу над твором с.201-210. Відповід. На пит с.210-211. Продовжити роботу над творчістю Л. Ворониної «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» визначити письмово «роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині. Вивчити СЮЖЕТ Написати твір про свої враження за творчістю Л. Ворониної «Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» Л. Глібов « Муха і бджола», «Жаба і Віл» |
Музичне мистецтво |
Тема. Сюїта. Ознайомитись із поняттям «сюїта», прослухати фрагменти «Української сюїти» М. Лисенка, https://www.youtube.com/watch?v=B9fg1dY-ltIвизначити ознаки сюїти, повторити пісню Н. Май «Веселка» Тема. Симфонія. Прослухати Першу частину та фінал симфонії №45 «Прощальна» Ф. Й. Гайдана. Вивчити пісню «Добрий маг» О. Шпака Тема. Перевір себе. Тестові завдання. Картки для ділової гри «Музичний аукціон» https://www.youtube.com/watch?v=B9fg1dY-ltI |
Фізична культура |
|
Інформатика |
§21, стор. 178 вправа №1, №2. Тема: Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження https://drive.google.com/file/d/1fGjnxaFoTdoRXjGMtWHxsiSzQSGY1N4u/view |
Біологія |
Тема: Голонасінні Опрацювати §44 і відповісти на питання: Чим відрізняються процес розмноження у голонасінних і папоротей? §45 Покрито насінні, або квіткові Розглянути таблицю ознаків дводольних і однодольних рослин с.181. перевірити здобуті знання с.169 Опрацювати § 46,§ 47. Письмово відповісти на тести с.173, с. 177 §47. Завдання с. 177 Завдання с. 183. Опрацювати § 48 Завдання с. 190. Опрацювати § 49, 50. §51, 52. Запитання с. 198 § 53 |
Географія |
Тема: Води суходолу – поверхневі і підземні. Річка і річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейни і найповноводніші річки світу. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок. Опрацювати §42, §43 §41, §44-45. Рух води у світовому океані. Озера. Болота. Штучні водойми. Відповісти на запитання с. 181, 185. Практична робота 7, с. 181. Опрацювати § 47,§ 48. Письмово виконати завдання: 1, 2, 5, 6, 7. § 47. Завдання с. 192 Письмово зробити дослідницьке завдання с. 196. Опрацювати 47,48 Опрацювати §49. Завдання на с. 200 §50. Заповнити на контурній карті типи грунтів с. 203 § 51, 52. Описати в зошиті один із ландшафтів своєї місцевості. |
Історія |
Опрацювати & 40 – 41,& 42. Історія 6кл. (Всесвітня історія. Історія України 6 клас) §40, §41. §42 §43, §44.
§50 -52, §53 -55 §56-57. повторення «Історія стародавнього Риму» |